Registrace | Přihlásit

Vypracované otázky: Kontrolní testové otázky před zkouškou z Marketingu

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
1. Jak se liší výrobní a prodejní koncepce od marketingové ?
Výrobní koncepce:
- zastává stanovisko, že spotřebitelé budou mít v oblibě ty výrobky,které jsou široce dostupné a za nízkou cenu
Marketingová koncepce:
- zastává názor,že klíč k dosahování cílů a organizace spočívá v určování potřeb a požadavků cílových trhů a poskytování jejich požadovaného uspokojování účinněji a efektivněji než u konkurence


2. Hlavní fáze procesu marketingového řízení ?

- Plánování
- Realizace
- Kontrola


3. SWOT analýza

SWOT analýza se používá pro vyhodnocení podkladů situační analýzy, ale i třeba pro poznání konkurence
Termín SWOT vznikl z anglických slov:
- Strengths(síly)-označuje silné stránky podniku
- Weaknesses(slabosti)-označuje slabé stránky podniku
- Opportunities(příležitosti)-příležitosti,kterých může ale nemusí podnik využít
- Threats(ohrožení)-ohrožení ,která mohou podnik v budoucnu potkat
Hodnocení (0x):