Jeden z nejlepších způsobů, jak internet využít je komunikace se zákazníkem. Informační servis by měl být stěžejní části každého WWW-serveru. Kvalitní servis pro zákazníky je důležitý, pokud chceme spokojené a vracející se zákazníky, kteří budou svou kladnou zkušenost sdělovat dál. Správně odpovídat na zákazníkovy otázky a nacházet řešení jeho problémů je nejdůležitější součástí informačního servisu a podstatné je poskytnutí těchto informací v co nejkratší době. Internet může tento proces do značné míry zjednodušit a zautomatizovat, firemní www server funguje 24 hodin denně, téměř bez obsluhy a s minimálními náklady.
Mnoho firem ho ale v současné době používá pro sdělování informací zákazníkům (communicate to). Internet je však médium umožnující komunikovat se zákazníkem (communicate with). Zákazník získá pocit důležitosti, že se o jeho názor firma zajímá a podnik zase velmi efektivní zpětnou vazbu - už například jen díky tomu, že komunikace po internetu je neformálnější, můžete se dozvědět věci, které by vám zákazník do očí nesdělil.