V souladu s dlouhodobou strategií firmy a dlouhodobými cíli firmy AP s. r. o. provedlo marketingové oddělení firmy analýzu silných a slabých stránek, příležitostí a ohrožení (analýzu SWOT) a vypracovalo Studii příležitostí (Oportunity Study). Ze studie příležitostí bylo zřejmé, že automobilový průmysl chce zvýšit počet vyráběných automobilů, z čehož se dá předpokládá zvýšený zájem o vyšší odbyt vyráběných autopříslušenství. Majitel firmy OP reagoval na tuto příležitost a rozhoduje se, zda rozšíří výrobu autopříslušenství a uložil technickému, ekonomickému a personálnímu řediteli, aby zpracovali dokumenty předinvestiční fáze. Dozor nad uvedeným úkolem bude vykonávat generální ředitel firmy. Generální ředitel si rozšířil tým o experty z marketingu, odbytu a výpočetní techniky. Práce kmenového týmu se zúčastní i zástupci zásobování a dodavatelů. Strategickým cílem společnosti s. r. o je upevnění pozice na trhu.