ATL - above the line - --- mediální reklama (TV, rádio, tisk a venkovní reklama) BTL - below the line veškerá ostatní propagace (spotřebitelské soutěže, internetová reklama a webovky apod.) B2B - busines to busines B2C - busines to customer FMCG - rychloobrátkové zboží (jídlo, pití.. rychlá spotřeba) SAMPLING - propagace pomocí vzorků DIRECT RESPONSE - reklama, u které očekáváme okamžitou reakci-- např.teleshopping, inzerát s kupónem… PITCH ´- totéž co tender (výběrové řízení) SWOT LAYOUT - rozvržení prvků na stránce HEADLINE (mění se..) x SLOGAN=CLAIM (stále stejný - např. chráníme vaše sny..) EVENT - společenská akce, kterou agentura vymýšlí pro klienta UCHO - malinký titulek vlevo nebo vpravo na titulní stránce PODVAL - malinký proužek inzerce na konci stránky Na spad - reklama bez okrajů - jde mimo stránku