Registrace | Přihlásit

Přednášky: Marketing Management - přednášky

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
1.Proč marketing ?

Strategie dle Portra
1.prvenství v celkových nákladech
2.diferenciace výrobku
3.soustředění pozornosti


2.Definice marketingu

Marketing je společenský a řídící proces, kterým jednotlivci a skupiny získávají to, co potřebují a požadují, prostřednictvím tvorby,nabídky a směny hodnotných výrobků s ostatními.

3.Marketingové řízení

Marketingové řízení je procesem plánování a provádění koncepce, tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, zboží a služeb s cílem vytvářet směny, které uspokojí cíle jeddnotlivce a organizací.

4.Koncepce
Výrobní
- spotřebitelé budou mít v oblibě výrobky, které jsou široce dostupné a za nízkou cenu, soustředění je na vysokou efektivnost výroby a široký rozsah distribuce.
Výrobková
- spotřebitelé si oblíbí ty výrobky, které nabízejí větší kvalitu nebo výkon, organizace se soustředí na dobré výrobky s postupným zlepšováním.
Prodejní
- spotřebitelé si nekoupí dostatečné množství výrobků a proto je nutné agresivně prodávat a propagovat.
Marketingová
- klíč k dosahování cílů organizace spočívá v určování potřeb a požadavků cílových trhů a jejich uspokojování účiněji a efektivněji než konkurence.
Hodnocení (0x):