Sámer, hvězda marketingu Bezmála padesát tisíc prodaných desek, vyprodané koncerty, spolupráce s proslulými mezinárodními producenty, ale i výnosný kontrakt v reklamním průmyslu. Zatímco druhá série soutěže Česko hledá SuperStar se na televizních obrazovkách zvolna rozjíždí, zřejmě nejvýraznější tvář loňského ročníku, Sámer Issa, vehementně mění tvář českého zábavního byznysu. Issa se totiž stal nejen skutečnou novou hvězdou, jejíž hudební debut se prodává po desetitisících, ale především ideálním představitelem reklamních kampaní zaměřených na lukrativní cílovou skupinu mladých spotřebitelů. „Sámer Issa ztělesňuje představu inzerentů o tom, jak vypadá a jak se chová moderní mladý člověk,“ uvedl Daniel Köppl, šéfredaktor týdeníku Marketing&Media. „Issa je jednak dnes hodně populární, navíc má v očích inzerentů všechny důležité atributy mladé generace,“ doplnil Köppl. Takové spojení je podle Köppla pro marketinkové využití nesmírně atraktivní. „Issa je zosobněním některých současných trendů. A firmy se toho snaží využít,“ shrnul.