Naše společnost bude založena třemi společníky jako ŠALAMOUN v. o. s.. Jedná se o firmu specializující se na doučování znalostí základní a střední školy a na přípravu ke zkouškám na VŠ. Pro uplatnění našeho produktu na trhu byla zvolena marketingová koncepce, ve které bude kladen důraz na produkt naší firmy.
MARKETINGOVÉ FUNKCE NAŠÍ SPOLEČNOSTI
1. Analýza prostředí a marketingový výzkum
Při analýze marketingového prostředí bylo zjištěno, že v Plzni neexistuje žádná jiná podobně působící organizace, zaměřená na doučování mládeže znalostem základní a střední školy. Existují pouze jednotlivci, kteří nabízejí své služby nejčastěji prostřednictvím inzerátů. Při marketingovém výzkumu byl potvrzen neustálý zájem žáků a studentů o služby ve formě doučování. Jelikož tento zájem bude přetrvávat i do budoucnosti, můžeme z tohoto hlediska úspěšně realizovat náš podnikatelský záměr.