Registrace | Přihlásit

Semestrální práce: Starbucks - marketingový mix, SWOT analýza

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
Základní charakteristika

- Založena roku 1971 Gordonem Bowkerem, Jerrym Baldwinem a Zevem Sieglem v Seattlu
- Název Starbucks podle románu Hermana Melvilla Bílá velryba
- Dnes má více než 16 000 maloobchodních prodejen ve více než v 50 zemích světa
- Současným prezidentem a generálním ředitelem společnosti je Howard Schultz
- Ocenění “Most Ethical Company, European Coffee Industry” v roce 2009-2010 a mnoho dalších („Best Coffee“)

Historie společnosti:

- V roce 1982 si Howard Schultz uvědomuje obrovský potenciál společnosti
- V 90. letech 20. století Starbucks expanduje mimo Seattle
- V prvním desetiletí 21. století fenomén Starbucks pokačuje
Hodnocení (0x):