1. Smart analýza S - specific = konkrétní Založení restaurace na náměstí ve městě Nové Strašecí. Tato restaurace nebude zaměřena na speciální kuchyni, bude však disponovat vyšší úrovní. Ve městě restaurace jsou, zadavatel rozhodl o založení z důvodu absence „lepší“, opravdu kvalitní restaurace s vyškoleným personálem a příjemným prostředím, která ve městě a nejbližším okolí chybí. Také by šlo o jedinou restauraci na náměstí, tudíž by byla pro návštěvníky nejlépe dostupná. Zadavatel se chce také zaměřit na pestré polední menu. Nebude chybět ani snídaňová nabídka (která by mohla být využívána studenty blízkého gymnázia) a samozřejmě klasické menu a dezerty. Restaurace nebude nabízet jen jídlo, ale také výběr z různých alkoholických i nealkoholických nápojů včetně výborné kávy, kvalitních čajů a míchaných nápojů. V současné době je v těchto prostorách kavárna, proto prostory nebudou náročné na přestavbu, bude ovšem nutné vybudování kuchyně. Prostory budou pouze pronajímány, nejedná se o koupi objektu.
M - mesurable = měřitelný Restaurace bude nabízet 20 míst u stolů, aby bylo zajištěno co největší pohodlí pro zákazníky, místnost má velikost 60 m2. Zákazníci budou usazeni v křesílcích u čtvercových stolů patřičných rozměrů. Podnik si totiž zakládá na poskytování nejkvalitnějšího pohostinství ve městě a nejbližším okolí. Dále budou moci být využita místa na baru, kterých bude přibližně 15. Tato místa budou však více vhodná pro konzumaci nápojů, popřípadě dezertů, než pro celé menu. Podnik bude mít za cíl prodat alespoň 30 poledních menu. Toho by rád dosáhl za půl roku provozu. Do této doby se předpokládá i ziskovost podniku. Zadavatel předběžně předpokládá vložení finančních prostředků kolem 3 - 4 mil. Kč, kde 2 mil Kč může vložit z vlastních prostředků a zbytek bude financován z úvěru.