Zdroj: přednášky, dokumentový server - nejdůležitější slaidy
Základní literatura: Základy marketingu - Stehlík skripta, malá knížka, různé barvy, některá témata tam nejsou - značka, positioning - knížka Moderní marketing od Kotlera
Body - 50b. PP 50b. MAR, 40 bodů závěrečný test ve zkouškovém období - test se píše najednou dohromady - online na PC, 60 minut, hned výsledky, 10 bodů minitestíky
Úvod do marketingu = Integrovaný komplex činností zaměřených na trh, jádrem je odhad a uspokojování potřeb zákazníků, cílem je stálý prodej se ziskem
= Zkoumání potřeb zákazníků, způsob uspokojení (žízeň - voda, pivo, víno), vymyslet produkt, aby co nejvíce vyhovoval, vhodná výroba, vhodná distribuce, informování cílové skupiny, nasměrování reklamou a získat je pro koupi svého produktu, zpětná vazba