Registrace | Přihlásit

Poznámky: Management a marketing

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
Podnikatelský záměr - rozumíme plány, projekty a záměry, které zpracováváme pro vnitropodnikové nebo mimopodnikové účely. PZ je záležitost dynamická, jeho platnost je omezena měnícím se ekon. prostředím, tokem informací z jeho realizace, časovým plněním jednotlivých kroků a dosaženými výsledky. (slouží jako podklad při žádosti o úvěr bance)

1) Úvodní shrnutí - identifikace firmy, cíle podnikání, hlavní výrobní program, hlavní zákazníci
2) Popis firmy - proč vznikla, hlavní společníci, výrobní profil, licence, známky, zavedenost
3) Popis výrobků - výrobního programu = o jaký výrobek se jedná, v čem spočívají jeho kvality
4) Charakteristika odvětví - jak celá koncepce zapadá do určitého oboru (odvětví)
5) Konkurence - jména, velikost, technologie, licence, silné a slabé stránky
6) SWOT analýza -určení strategie (vnější a.- přílež. a ohrožení, vnitřní a.- silné a slabé stránky)
7) Marketing - kdo bude to co nabízíme kupovat (marketingový mix)
8) Výroba a výrobní profil - popis postupu výroby, dodávky nejdůležitějších komponent, kapcity
9) Organizační systém - stanovení fcí a počtu lidí, jejich kvalifikace a způsob získání
10) Vliv podnikání na životní prostředí - omezení případných nežádoucích vlivů
11) Finance = stanovení potřeby fin. zdrojů a jejich zajištění, bod zvratu,kapitálová potřeba (výsledovka, rozvahy, výkaz Z/Z)
Hodnocení (0x):