1) Zkoušení akumulátoru - měření hustoty elektrolytu - plovákový hustoměr, refraktor (metoda různých indexech lomu) - proud při startu - klešťový ampérmetr (rozběh, ustálený běh) - napětí při startu - nejdříve napětí naprázdno a poté pokles při startování - startérová zkouška - zatěžovací proud = dvojnásobek hodinové kapacity baterie, měří se průběh poklesu napětí v čase (měří se po určitou dobu nebo do poklesu napětí pod povolenou hodnotu)
2) Měření komprese - kompresoměr • umístí se do otvoru místo vstřiku paliva, při otáčení spouštěče kompresoměr zaznamená maximální hodnotu tlaku • přepne se na záznam dalšího válce a přemontuje místo dalšího vstřiku
3) Měření charakteristiky pružin - pružina se stlačuje a měří se míra stlačení a síla
4) Měření průhybu ventilu - pomocí přípravku a číselníkového úchylkoměru
5) Zabrušování ventilů - sedlo - vedením ventilu se protáhne vodící trn a na něj se přichytí speciální brousící hlava (fréza) - je nutno nastavit požadovaný úhel a průměr; nebo otáčení ventilu + brusná pasta - ventil - bruska, brusný kotouč, úchyt na ventily s nastavením úhlu