1. vymezení dokonale konkurenčního trhu 1. velké množství prodávajících a nakupujících 2. dokonalá informovanost kupujících 3. homogenní produkt 4. volný vstup na trh (a výstup z tohoto trhu) 5. nulové náklady na změnu dodavatele (náklady na průzkum trhu a transakční náklady 8 - 10 %)
2. nabídková křivka trhu • Nabídka je množství statků (výrobků a služeb), které výrobci dobrovolně dodají na trh při určité ceně.
3. dílčí realitní trhy Realitní trh je heterogenní, můžete si jej zhruba rozdělit do následujících kategorií - jde především o tyto komodity realitního trhu: - pozemky - rezidenční nemovitosti - komerční nemovitosti („malá a velká“ komerce)
4. graf výnos-riziko
5. charakteristiky pozemků, rezidenčních nemovitostí, komerčních nemovitostí, průmyslové objekty Pozemky: pro rezidenční výstavbu, pro komerční využití, pro zemědělskou prvovýrobu Rezidenční nemovitosti: RD, byty, bytové nájemní domy, chaty, chalupy a rekreační střediska Komerční nemovitosti: obchodní komplexy bývalých NC, administrativní objekty, hotelová zařízení, nájemní domy s nebytovými prostorami, polyfunkční objekty, objekty s kombinovanou využitelností Průmyslové objekty, logistická centra (velká komerce) - nemovitosti pro průmyslovou výrobu, montáž a objekty sloužící pro skladování (60:40 ve prospěch pronájmů, 85:15 ve prospěch skladů a montáže)