1) Která z následujících okolností podporuje nepřímé distribuční cesty a) širší spektrum informací o spotřebiteli b) nižší spotřeba finančních prostředků c) snazší kontrola pohybu a úrovně nabídky d) možnost rychlé reakce na změny
2) Ve které z následujících odpovědí jsou zahrnuty složky marketingové komunikace a) podpora prodeje, osobní prodej, cena, distribuce b) výrobkový, cenový, distribuční a komunikační mix c) public relations, reklama, podpora prodeje, osobní prodej d) osobní prodej, direct marketing, a ještě něco, co se tam nehodilo
3) Sekundární marketingový výzkum a) není nutný - používá se vyjímečně b) by měl následovat po primárním výzkumu c) by měl předcházet primární výzkum d) se týká informací o sekundární sféře národního hospodářství
4) Faktory, které nebereme v úvahu při odhadu chování spotřebitele( 2 body): a) sociální, b) kulturní, c) biologické
5) Nepřímé distribuční cesty se používají při charakteru trhu (2 body) a) spotřební b) tam, kde je poptávka v rovnováze s nabídkou c) čistý monopol