Registrace | Přihlásit

Vypracované otázky: Vypracované testové otázky z předmětu Marketing ve stavebnictví

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
SWOT a SLEP
SLEPT
- analýza prostředí v širších souvislostech (události, trendy, perspektivy trhu)
- analýza umožňuje identifikovat a zdůraznit faktory, kt pravděpodobně vytvoří budoucí příležitosti či rizika
- cílem analýzy je zjistit, kt vlivy jsou pro chování podniku podstatné, jakou situaci mohou vyvolat a jaké signální informace je zapotřebí sledovat
S - sociální aspekty (demografie, migrace, způsob života, vliv odborů, hodnotové preference,struktura zaměstnanosti)
L - legislativní aspekty (mezinárodní dohody, předpisy, normy, pracovní zákony, zkušebnictví, ochrana životního prostředí, regionální vlivy, míra volnosti podniku v rozhodování)
E - ekonomické aspekty (pravidla mezinárodního obchodu, platební bilance, měnové kurzy, průběh makroekonomických ukazatelů, průběhy hospodářských cyklů)
P - politické aspekty
T - technické a technologické aspekty
Hodnocení (0x):