Registrace | Přihlásit

Diplomová práce: Návrh marketingové strategie

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
1 ÚVOD

Dnes již nelze pochybovat o tom, že pojem marketing se dostatečně zabydlel u nejširších vrstev naší společnosti. Je otázkou, zda je uplatňován oprávněně a se znalostí věci. Jak ukazují různé ankety, nemalá část lidí si ho spojuje pouze s termínem reklama nebo v něm vidí bohužel vyhraněnou a nežádoucí formu agresivního působení na zákazníka. Že jde o složitější systém funkcí, kterým se zabývá výrobní, obchodní či jiná
firma, to již v podstatě menší část z těch, kteří se touto problematikou setkávají na různých úrovních podnikaní či v různých manažerských funkcích. Možná ještě méně lidí si uvědomuje, že jde o filozofii podnikání, která odpovídá trhu charakterizovanému jako trh poptávajícího. Veškeré chování firmy je zaměřeno na uspokojení přání zákazníka, protože na něm závisí otázka úspěšnosti či přežití firmy.
Hodnocení (0x):