Registrace | Přihlásit

Poznámky: Řízení lidských zdrojů - výpisky z prezentací

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a jeho úloha v podniku

Jakákoliv organizace může fungovat jen tehdy, podaří-li se jí shromáždit, propojit, uvést do pohybu a využívat: materiální zdroje, finanční, informační zdroje, lidské zdroje.

Personální práce tvoří tu část řízení organizace, která se zaměřuje na vše, co se týká jedince v pracovním procesu.

ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ = personální práce, tj. ta část řízení organizace, která se týká člověka v pracovním procesu - tj. jeho získávání, formování, využívání, jeho organizování a propojování jeho činností, výsledků jeho práce, jeho pracovních schopností a pracovního chování, vztahu k vykonávané práci, organizaci, spolupracovníkům a dalším osobám, s nimiž se v souvislosti se svou prací stýká, a rovněž jeho osobního uspokojení z vykonávané práce, jeho personálního a sociálního rozvoje.

VÝVOJ PERSONÁLNÍ PRÁCE

Termíny:
personální administrativa
personální řízení
řízení lidských zdrojů

Označují jednotlivé fáze či koncepce personální práce a její postavení v hierarchii řízení organizace.
Hodnocení (0x):