Registrace | Přihlásit

Seminární práce: Marketingový Mix - Audi A4

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
1. Úvod

Pro analýzu segmentace trhu jsme si vybrali nabídku osobních automobilů v České republice. Dle různých charakteristik jsme se snažili o nalezení segmentu trhu, na který je určen automobil firmy Audi z německého Ingolstadtu, konkrétně model A4.

2. Charakteristika trhu nových osobních automobilů v České republice

Tento trh lze označit za oligopol s dominantní firmou, neboť tuzemská automobilka Škoda auto zásobuje více než 50% trhu. Tento tržní podíl sice neustále klesá, ale i tak zaujímá tuzemská produkce takřka neotřesitelné postavení.

Vedle této zvláštnosti je na českém trhu pozorována ještě jedna abnormalita, a sice větší objem neoficiálních dovozů ojetých automobilů, než objem vozidel dovezených členy Svazu dovozců automobilů (SDA). Této skutečnosti jsou si nadřízené orgány vědomy a jsou připravována nejrůznější opatření, která mají za cíl maximálně omezit import často značně ojetých a nebezpečných vraků na náš trh.
Hodnocení (0x):