Registrace | Přihlásit

Poznámky: Poznámky z přednášky - Význam a typy pracovních porad

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
1.

typy: operativní (není svolávána dopředu,nepořizují se zápisy)
výrobní (pravidelná,předání informací)
manažerská(lidé z topmanagemetnu,dopředu,zápis)
řešitelská (vyřešit problém)
kontrolní (jestli funguje jak má)
krizová (např. při potopě)

přínos porad pro pracovníka: informace,odstranění překážek v práci,zjištění očekávání nadřízeného, podíl na rozhodování, získání zpětné vazby, výměna zkušeností, příležitost ukázat se

přínos porad pro vedoucího: motivace lidí, předání a získání informací, rozvoj týmové práce, získání nápadů a námětů, nástroj přesvědčování, poznání schopností lidí, autorita

přínos porad pro organizaci: zlepšování klimatu, překonávání paradigmat, lepší koordinace, systematické řešení problémů,analyzování problému,identifikování problému

organizační nedostatky při poradách: nesystematičnost,chybějící programy, nedělají se zápisy, zbytečně obtížné zápisy, nekompatibilita cílů porad, nepodstatné záležitosti, zbavování se odpovědnosti,body týkající se malého počtu účastníků, chybějící podklady
Hodnocení (0x):