1. Podnikatelský záměr - účel » definice a analýzy podnikatelské myšlenky, všech podstatných aspektů její realizace » podrobný plán realizace podnikatelské myšlenky » dokument pro prezentaci myšlenky poskytovatelům externích financí
2. Osnova, obsah a rozsah » zvolit a přizpůsobit individuálně potřebám a požadavkům investora, banky, dotačního programu apod. (ukázky osnov viz odkazy) » zaměřit se na klíčové věci » podívejte se na svůj podnikatelský záměr očima čtenáře
4. Postupné kroky, metody » Stanovte si vhodnou strukturu - osnovu PZ » Proveďte sběr informací (průzkum v terénu, průzkum dostupných informačních zdrojů, konkrétní jednání s potenc. dodavateli a odběrateli apod.) » Zpracujte návrh podnik. záměru - je vhodné postupovat od bodu A až po Z? nebo začít např. nejdřív s finančním plánem (např. bod Z) a postupně upřesňovat body A-Y? » Je pravděpodobnější, že správné řešení, úsudek, odhad, analýza bude výstupem týmové práce než práce jednotlivce » Víte co to je brainstorming? Použijte jej při zpracovávání např. marketingové strategie.