Registrace | Přihlásit

Státnicové otázky: Vypracované státnicové otázky z Marketingu

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
1. Podstata, pojetí a funkce marketingu

I. koncept marketingu - vysvětlení pojmu, definice, chyby z hlediska chápání marketingu
II. vývoj marketingu - vývoj, potřeba u nás
III. základní podnikatelské filosofie
IV. shrnutí

I. Koncept marketingu

Otázky pro podnik:
1. Bude trh schopen absorbovat to, co podnik vyrobil?
2. Budou spotřebitelé akceptovat cenu stanovenou podnikem?
3. Je mezi spotřebitelem a podnikem vybudován takový vztah, který napomáhá realizovat produkci podniku?

Marketing
- most spojující výrobní aktivity a koupěschopnost trhu
- směruje výrobní aktivity k požadavkům trhu
- zjišťuje zájmy a potřeby zákazníků a stanoví tak základ pro strategické podnikatelské rozhodování
- zpětně ovlivňuje trh, současné i potenciální potřeby spotřebitelů
Hodnocení (0x):