Registrace | Přihlásit

Seminární práce: Dějiny reklamy v období před první sv. válkou

Skrýt detaily | Oblíbený
  • Kvalita:55,6 %
  • Typ:Seminární práce
  • Kategorie:Humanitní vědy
  • Podkategorie:Dejepis
  • Autor:zadsemuser
  • Rozsah A4:13 strán
  • Zobrazeno:856 x
  • Stažené:0 x
  • Velikost:0,1 MB
  • Formát a přípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:český
  • ID projektu:876
  • Poslední úprava:24.03.2010
ÚVOD

Reklama byla, jest a bude. ona jest nejmocnější pákou obchodu, neboť není uměním zboží vyrobiti, ale uměním je prodati, doporučiti jej. Reklama je alfou i omegou obchodu. Ona byla po všechny časy a bude dokud lidstvo nezahyne.
(Zdenko Šindler)

Reklama, nezbytná součást prodeje jakéhokoliv výrobku, nebyla vždy přijímána tak, jako dnes. Musela si razit dlouhou a obtížnou cestu historií v podobě nejrůznějších plakátů, upoutávek a přehlídek. Teprve až na konci osmnáctého a na počátku devatenáctého století dosáhla konečně úspěchu a získala tak nepostradatelné místo mezi lidmi. Pro obchodníky se stala nejmocnějším nástrojem, kterým se dají lidé ovládat ke koupi toho, či onoho. A tak i přes počáteční rozpaky a odsuzování se reklama čím dál tím víc dostávala nejen do podvědomí lidí, kteří se obchodem zabývali, ale i do podvědomí těch kteří se reklamou nechali ovlivnit.
Klíčová slova:

Reklama

Dějiny reklamy

Hodnocení (0x):