Zkoušeny dvě studentky. Zkoušení probíhalo ústní formou u tabule, žákyně řešily úkoly zadané vyučující. Přiřazovaly pojmy k definicím (nastříhané na kartičkách). Vyučující se tázala na doplňující otázky k učivu. V průběhu zkoušení měly žákyně možnost si odpověď promyslet a napsat si přípravu na tabuli. Téma zkoušení: A, desinfekce- pojem, technika, rozdělení, výpočet ředění- žákyně byla klasifikována dostatečně B, sterilizace- druhy, definice, způsoby- žákyně byla klasifikována chvalitebně ! Nebylo využito sebehodnocení.
Výklad nové látky Za domácí úkol měly žákyně si přečíst téma z knížky: Pomůcky doplňující lůžko. Výuka probíhala přímo u lůžka. Byly připraveny kartičky s názvy pomůcek doplňující lůžko a žákyně měly správně přiložit kartičku k pomůcce.