Projektů 2 512 | Str. 125 / 126
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Vývoj zaměstnanosti v letech 2009-2013 |
98,2 % |
Návrh ocenění podniku - Centropen a.s. |
98,2 % |
Semestrální týmový projekt z předmětu Základy marketingu - Dream - Reader |
98,3 % |
Skripta z předmětu Manažerské účetnictví |
98,5 % |
Studijní materiály k předmětu Ekonomie II |
98,6 % |
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost |
98,6 % |
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, význam, funkce a dopady |
98,7 % |
Rozbor výkonnosti podniku - G-mont, s.r.o. |
98,8 % |
MF1 Záměr založení malé stavební společnosti |
98,8 % |
Vybrané kapitoly z předmětu Jednotný trh EU |
98,9 % |
Regionální operační programy a politika zaměstnanost |
99,3 % |
Metodické listy ku předmětu Makroekonomie II pro studenty kombinovaného Mgr. studia |
99,6 % |
Rozbor výkonnsti firmy - FC Zbrojovka Brno, a.s. |
99,7 % |
Oceňování podniku - T-Mobile Czech Republic, a.s. |
99,8 % |
Zaměstnavatelské penzijní fondy – možnosti reformy důchodového systému ČR |
100,0 % |
Strategické rozhodování v elektronickém obchodování související s konkurenčním prostředím v souvislosti s globalizací a jeho efekty |
100,0 % |
Cílová inflace v ČR: Vhodná strategie pro rozvíjejíci se tržní ekonomiku ? |
100,0 % |
Mikroekonomie - Doplňující text ke studiu mikroekonomie na magisterském stupni |
100,0 % |
Strategie vztahů se spotřebitelem, jejich navázání, strukturování a rozvíjení |
100,0 % |
Dějiny diplomacie - Izrael ve druhé polovině 20. století |
100,0 % |