Projektů 175 | Str. 2 / 9
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Diagnostika rodinného prostředí žáka |
85,7 % |
Diagnostika. Zaměření na psychopedickou diagnostiku, metodologická a obsahová stránka. |
89,3 % |
Didaktická analýza tématu přítomný čas prostý a průběhový pro hodinu anglického jazyka pro 7. ročník |
94,9 % |
Didaktika českého jazyka - specifika didaktiky, úkoly českého jazyka ve vzdělávacím programu |
84,6 % |
Didaktika Matematiky |
77,3 % |
Didaktika mladšího školního věku - didaktika matematiky |
92,3 % |
Dyskalkulie a další specifické poruchy učení v matematice |
84,6 % |
Edukace žáků se sluchovým postižením |
75,7 % |
Edukační cíle - pracovní materiály |
75,8 % |
Epilepsie - seminární práce |
76,4 % |
Globální čtení u žáků se sluchovým postižením |
80,5 % |
Herní specialista |
83,0 % |
Historie slepeckého písma |
83,4 % |
Hlavní zásady pro práci a jednání se sluchově postiženým žákem |
84,6 % |
Hluchoslepota - prezentace |
84,7 % |
Hodnocení pedagogických pracovníků - systém kritérií pro hodnocenívýkonu učitele |
88,2 % |
Inkluzivní vzdělávání v podmínkách České republiky |
75,8 % |
Inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
95,5 % |
Jean Jack Rousseau - Emil čili o vychování |
73,2 % |
K vývoji alternativního školství |
89,5 % |