Registrace | Přihlásit

Seminární práce: Marketingová strategie firmy Wincor Nixdorf s. r. o.

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
1. Popis případu
Cílem tohoto projektu je analýza současné situace firmy Wincor Nixdorf s. r. o., působící v České republice. Na základě syntézy zjištěných poznatků je v závěru uvedena doporučená firemní strategie. Touto strategií je vývoj nových technologií a využití vlastního firemního vývoje za účelem expanze na nové tržní segmenty, zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení vyšších výkonů.

2. Subjektivní faktory - vnitřní předpoklady
2.1. Současná situace společnosti a vstupní údaje

Firma Wincor Nixdorf s. r. o. působí na českém trhu od roku 1999, zabývá se prodejem a poskytováním servisu informačních technologií, především pro bankovní sektor a retailové společnosti působící na trhu. Firma vstoupila na trh, jako jedna z prvních, v době expanze obchodních řetězců, zabývajících se maloobchodem. Podařilo se jí tím získat konkurenčně výhodné postavení, podpořené navíc dlouholetým know-how mateřské firmy v zahraničí, i díky spojení s firmou Siemens s. r. o. v počátcích podnikání v České republice. Toto postavení se firmě stále daří kvalitou svých produktů a služeb udržet. Mezi její zákazníky patří nejvýznamnější retailové firmy - Tesco Stores ČR, a. s., Ahold Czech Republic, a. s., Kaufland Česká republika v. o. s., Makro Cash&Carry ČR s. r. o., nebo Československá obchodní banka, a. s., RaiffeisenBank a. s. atd.
Hodnocení (0x):