Registrace | Přihlásit

Studijní materiál: Výtah na Marketingové řízení

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
Marketing dle Kotlera 75% aktivity zákazník nevidí
Definice:
Podle: Ekonomů = proces výměny užitné hodnoty, kterou získává kupující od prodejce ve směnném procesu a naopak.

Produkt - cokoliv, co může organizace nabídnout ke směně a uspokojí tím zákazníka
Užitná hodnota - míra satisfakce, kterou získává každá strana podílející se na směně
Užitná hodnota: - formy - hmotnost (nejnižší váha vzdělání)
- místa - dostupnost (… luxusní výrobky)
- čas - včasnost
- vlastnictví - koupě, dar, pronájem
Marketingových scholastiků - funkce marketingu spočívá v identifikaci zákazníkových potřeb, aby bylo možné je uspokojit (Drucker, Levitt)
Praktiků - marketing je procesem plánování a provádění koncepce, tvorby cen, propagace a distribuce, s cílem směny k uspokojení jednotlivce i organizací.
Hodnocení (0x):