Registrace | Přihlásit

Seminární práce: Seminární projekt z předmětu Strategický marketing - Vodafone Czech Republic a.s.

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
1 Popis případu (cíl práce a metodika)

- potřeba přizpůsobovat se novým trendům a technologiím.
- potřeba neustálé komunikace s kýmkoliv kdekoliv,
- => zavedení nové služby VODYPE formou strategického partnerství se společností SKYPE pod hlavičkou mobilního operátora Vodafone Czech Republic,
- cíl projektu: navýšení počtu stávajících zákazníků o 3% a tím dosažení takového hospodářského výsledku, díky kterému dojde k posílení pozice na trhu poskytovatelů mobilních služeb.

2 Současná situace společnosti a vstupní údaje

2.1 Základní informace
Vodafone Czech Republic je jedním ze tří GSM operátoru působících v České republice. Po získání licence na provozování duální mobilní sítě GSM 900/1800 v říjnu roku 1999 se tehdejší Český Mobil a.s. stal prvním duálním mobilním operátorem v České republice.
Komerční provoz zahájil pod značkou Oskar, a to 1.března 2000. Stal se tak v pořadí třetím a nejrychleji se rozvíjejícím mobilním operátorem u nás, s jednou z nejmodernějších mobilních sítí. V červnu 2005 se začlenil do mezinárodní skupiny Vodafone Group.
Společnost vstoupila na trh s jasně vymezenou inovativní strategií přímého styku se zákazníkem, která se stala základem jejích úspěchů. Dále se zasadila o radikální změny na českém mobilním komunikačním trhu a mobilní telefony cenově zpřístupnila každému spotřebiteli. Tyto úspěchy odrážejí i odhodlání měnit tvář českého mobilního trhu a jeho zaběhnuté zvyklosti.
Hodnocení (0x):