Registrace | Přihlásit

Semestrální práce: Prodejní prostory a jejich optimální uspořádání v elektroprodejnách ElectroWorld

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
V rámci předmětu Logistika, jsme zvolili téma Optimální uspořádání obchodních prostor, které jsme se rozhodli
zaměřit konkrétně na hradeckou a pardubickou pobočku sítě elektroprodejen ElectroWorld.

Cíl a metodika
Cílem této práce je analyzovat uspořádání obchodních prostor výše uvedené společnosti, porovnat přístup k logistice
prostor z pohledu zásobování, doplňování zboží i zákazníka. Hlavním cílem je analyzovat prostory logisticky, avšak
bude přihlédnuto i k marketingové stránce. Na základě zjištěných dat navrhneme optimalizaci uspořádání.
Oslovili jsme vedení společnosti s žádostí o poskytnutí informací a situačního plánu (viz. Přílohy). Čekáme na
vyjádření a v případě, že nám bude nabídnuta spolupráce nebo schůzka, půjdeme analyzovat prostory oficiální
cestou. V opačném případě navštívíme provozovny samostatně. U obchodních prostor budeme sledovat především
tato kritéria:
Prodejní plocha
Skladová plocha
Počet pokladen
Uspořádání regálů v prostoru
Rozměry hlavních a vedlejších uliček
Vzdálenosti od skladu k prodejní pozici
Rozměry regálů a rozteč polic
Počet a rozměry ploch pro akční zboží
Názor na uspořádání zákazník/zaměstnanec
Hodnocení (0x):