Registrace | Přihlásit

Skripta: Marketingový mix - Nástroje marketingového řízení - studijní opora

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy Náhledy
Úvod
Cílem studia této části marketingové problematiky je naučit se nahlížet na činnost podniku a v souvislosti s tím i na jeho činnosti a funkce jako na nástroje marketingového řízení. Poté by mělo být již relativně snadné projít strukturou nástrojů s nimiž se student mnohdy seznámil již v managementu a podnikové ekonomice a nacházet mezi těmito nástroji vztahy a jejich společný tržní - marketingový rozměr. Smyslem je získat schopnost vnímání manažerské a ekonomické problematiky v tržním kontextu a přenášet ji do marketingového řídícího procesu - analýz, plánování, realizace i kontroly.
Struktura
Struktura opory je dána tradičním a v odborné literatuře nejčastěji používaným pohledem na strukturaci nástrojů marketingového řízení výrobního nebo obchodního podniku. Je samozřejmě více možností, jak bude uvedeno dále, ale z důvodů veskrze praktických bude struktura následující:
• Obecná charakteristika marketingového mixu
• Výrobkový mix
• Cenový mix
• Distribuční mix
• Komunikační mix
Hodnocení (0x):