Registrace | Přihlásit

Seminární práce: Zpracování analýzy SWOT a návrh strategií pro firmu YASHICA s.r.o.

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
1.1 Cíl práce
Zpracovat analýzu SWOT a navrhnout strategii pro firmu YASHICA s.r.o.

1.2 Teoretická východiska
1.2.1 SWOT analýza

Je nenáročná metoda, která má univerzální aplikovatelnost. Byla vyvinuta pro tvorbu strategie v budoucnu, protože dobrá strategie neutralizuje hrozby vnějšího prostředí. Je založena na kombinaci: silných stránek (Strengths), slabých stránek (Weaknesses), příležitostí (Opportunities) a hrozeb (Threats). Poukazuje na budoucí příležitosti, těží ze silných stránek a pomáhá poukazovat na slabé stránky.
Technika SWOT analýzy je jednoduchá: Stačí vyplnit příznivé a nepříznivé interní a externí údaje; analýzu vyhodnotit, snažit se realizovat příležitosti a překonat hrozby. Lepší strategické poznatky lze získat odvozením od současné teorie strategického managementu, například pohled na zdroje již založené firmy. (Valentin 2001)
Hodnocení (0x):