Registrace | Přihlásit

Státnicové otázky: Vypracované státnicové otázky z okruhu Marketing a management cestovního ruchu

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
1. ZÁKLADNÍ TERMINOLOGIE MARKETINGU SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU

(Marketing, produkt, služba. Význam marketingu v praxi. Charakteristické vlastnosti služeb CR. Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele ve službách CR)

1) MARKETING, PRODUKT, SLUŽBA
MARKETING
Společenský a řídící proces, jehož pomocí jednotlivci a skupiny (firmy) získávají to, co chtějí a potřebují, prostřednictvím vytváření a výměny výrobků a hodnot s druhými.
Marketing je multižánrová disciplína, která využívá i další vědy.
Jde o proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka. Pomocí nástrojů, metod a technik marketingového výzkumu dochází ke zjištění potřeb a přání zákazníka ze strany firem, státních institucí či dalších organizací. Na základě zjištěných skutečností tyto organizace přijmou taková opatření, jejichž cílem je nabídnout zákazníkovi výrobky a služby s co největší přidanou hodnotou, ve správný čas, v ideálním místě a za vhodnou cenu.
Hodnocení (0x):