Registrace | Přihlásit

Studijní materiál: Marketing sportu ke zkoušce z předmětu Sportovní management

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
Úvod
Marketing je v posledních deseti letech významnou součástí sportu a pomáhá vytvářet finanční a materiální zdroje pro činnosti sportovců, sportovních týmů, sportovních soutěží, ale i sportovních organizací jako jsou sportovní svazy, kluby a tělovýchovné jednoty. Marketing tak tyto zmíněné organizace zařazují do svých programů a vytvářejí si specializované úseky pro tuto činnost anebo si specializované organizace najímají.

Cíle kapitoly
Seznámit se:
• se základním přehledem problematiky sportovní reklamy a sponzorování ve sportu
• se sportovní reklamou založenou na využití médií v oblasti sportu jako jsou dresy, mantinely sportovišť, výsledkové ukazatelé, nářadí a náčiní apod.
• s novými možnostmi komunikace s diváky přítomnými na sportovištích, ale i s diváky u televizních obrazovek
• s širší možnosti obchodování sportovních organizací s firmami
• s nabídkou jednotlivých forem sponzorování a jejich kombinaci
Hodnocení (0x):