Registrace | Přihlásit

Vypracované otázky: Otázky ke zkoušce z marketingu hotelových služeb

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
SKUPINA A


1. Na čem závisí úspěch hotelu

- schopnost definovat vlastní nabídku
- identifikace potenciálních hostů
- Identifikace příležitostí a ohrožení na trhu
- schopnost aktivizovat potenciální hosty k využití služeb


2. Marketingový proces - charakterizuj, vyjmenuj

- Sběr a rozbor informací Kde jsme?
- Stanovení cílů Kde bychom chtěli být?
- Dodržování základních pravidel MK Jak se tam dostaneme?
- Použití jednotlivých částí MK mixu Co děláme pro to, abychom se tam dostali?
- Plánování Kdy, kdo a co udělá pro to, abychom se tam dostali?
- Realizace a kontrola Zda jsme se tam již dostali?


3. Cíle marketingové komunikace

Základním záměrem marketingové komunikace je modifikovat spotřební chování klientů.
1. informovat
2. přesvědčovat
3. připomínat

4. Marketingový systém v hotelnictví

- soubor vzájemně propojených částí pro dosažení společných cílů.
- Cíl = uspokojování potřeb zákazníků v době pobytu mimo místo trvalého bydliště.
- Marketingový systém hotelnictví = systematická metoda plánování, realizace, kontroly, vyhodnocení a přizpůsobení marketingových činností podniku hotelových služeb.

5. Marketingový mix - vyjmenuj

- Mix Cenový
- Mix Obchodní
- Mix Výrobkový
- Mix Komunikační


PRODUCT
PRICE
PLACEMENT
PROMOTION
PEOPLE
PACKAGING
PROGRAMMING
PARTNERSHIP


6. Dodržování marketingových zásad - vyjmenuj

- Zajištění konkurenční výhody USP
- Aktivní využití tržních příležitostí
- Segmentace trhu
- Koncentrované použití sil

7. Dodržování marketingových zásad - popiš

a) Zajištění konkurenční výhody USP
„Náš hotel má v sobě něco zvláštního, naše služby jsou tak dobré, že hosté preferují náš hotel před ostatními, a to i v případě, že naše ceny jsou vyšší než ceny konkurence“

b) Aktivní využití tržních příležitostí
-
Hodnocení (0x):