Registrace | Přihlásit

Analýza: Marketingová strategie destinace Česká republika

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy Náhledy
Navrhovaná marketingová strategie destinace Èeská republika je aktualizací návrhu
strategie autorky z roku 2001 [22]. Je názornou konkrétní aplikací teoretických
poznatkù shrnutých v pøedchozích kapitolách na èeské podmínky a nemá tak pøímou
souvislost se souèasnou strategií uplatòovanou organizací CzechTourism.1
Následující kapitoly ukazují, jak sestavit marketingový plán pro konkrétní destinaci,
kterou bude z dùvodu dostupnosti dat i z dùvodu „nestrannosti“ destinace
Èeská republika jako celek (uvedeno je pouze nìkolik regionálních pøíkladù). Podobnì
lze postupovat pøi tvorbì marketingové strategie destinací na regionální
a lokální úrovni, popø. u destinací vymezených jiným zpùsobem. Pøípadová studie
je rozdìlena do pìti krokù, z nichž první ètyøi pøedstavují tzv. principiální marketingový
plán destinace, poslední pak tzv. realizaèní marketingový plán [21]:
Hodnocení (0x):