Registrace | Přihlásit

Projekt: 2. Návrh tematických okruhů nosných produktů cestovního ruchu Pardubického kraje

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy Náhledy
Stanovení tematických okruhů nosných produktů (hlavních témat) je jedním ze stěžejních výstupů celého
projektu. Návrh obsahuje kromě vstupní mediální kampaně a podrobné analýzy turistické nabídky
Pardubického kraje 3 základní na sebe navazující výstupy, a to vlastní návrh tematických okruhů (tzv.
hlavních témat), dále specifikaci cílových skupin s popisem vhodných zdrojových oblastí a návrh
marketingového mixu pro navržená hlavní témata. Významnou součástí výstupu byla také poměrně
široká diskuse s odbornou veřejností, pracovní setkání v každé turistické oblasti a dotazníková šetření
v rámci předem vybraných cílových skupin. Výsledky diskuse s odbornou veřejností společně
s náměty a připomínkami regionálních partnerů projektu byly zásadním způsobem promítnuty do celé
návrhové části výstupu, především pak do návrhu konkrétních tematických okruhů nosných produktů -
hlavních témat. Tím bylo dosaženo maximálního propojení metodických zkušeností zpracovatele a
regionálních znalostí zástupců odborné veřejnosti.
Klíčová slova:

produkt

výstup

téma

kampaň

region

Hodnocení (0x):