Registrace | Přihlásit

Seminární práce: Námitky a jejich zvládání. Jak překonat nesouhlas.

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy Náhledy
S námitkami a výhradami se setkáváme během celého obchodního jednání, nejvíce ale v jeho jádru a závěru. Někdy je nutné překonat námitky již v samotné úvodní fázi, kdy zá-kazník nechce s obchodním zástupcem jednat a namítá, že nemá zájem, čas, peníze apod. Ne vždy je ale nutné pohlížet na námitky jako na projev negativního postoje. Zákazník jimi může naopak projevit zájem o nabízený produkt a jde mu o získání dalších informací. [2]
Na námitky je potřeba se dokonale připravit. Zkušený obchodník ví, zda je námitka ze strany partnera opodstatněná nebo ne, a na tomto základě ji zvládá. K tomuto účelu může posloužit i analýza SWOT, kdy v případě opodstatněné námitky se můžeme opřít o naše silné stránky a poukázat tak na převažující výhody, které může náš obchodní partner získat spoluprací s naší firmou
Klíčová slova:

namítky

nesouhlas

produkt

obchod

firma

Hodnocení (0x):