Registrace | Přihlásit

Přednášky: Přednášky z předmětu Marketing a podniková politika

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
Zdroj: přednášky, dokumentový server - nejdůležitější slaidy

Základní literatura: Základy marketingu - Stehlík skripta, malá knížka, různé barvy, některá témata tam nejsou -
značka, positioning - knížka Moderní marketing od Kotlera

Body - 50b. PP 50b. MAR, 40 bodů závěrečný test ve zkouškovém období - test se píše najednou dohromady -
online na PC, 60 minut, hned výsledky, 10 bodů minitestíky

Úvod do marketingu
= Integrovaný komplex činností zaměřených na trh, jádrem je odhad a uspokojování potřeb zákazníků, cílem je stálý
prodej se ziskem

= Zkoumání potřeb zákazníků, způsob uspokojení (žízeň - voda, pivo, víno), vymyslet produkt, aby co nejvíce
vyhovoval, vhodná výroba, vhodná distribuce, informování cílové skupiny, nasměrování reklamou a získat je pro
koupi svého produktu, zpětná vazba
Hodnocení (0x):