Registrace | Přihlásit

Testy: Varianty testů z předmětu Marketing a podniková politika

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
Kvízové otázky

1) Která z následujících okolností podporuje nepřímé distribuční cesty
a) širší spektrum informací o spotřebiteli
b) nižší spotřeba finančních prostředků
c) snazší kontrola pohybu a úrovně nabídky
d) možnost rychlé reakce na změny

2) Ve které z následujících odpovědí jsou zahrnuty složky marketingové komunikace
a) podpora prodeje, osobní prodej, cena, distribuce
b) výrobkový, cenový, distribuční a komunikační mix
c) public relations, reklama, podpora prodeje, osobní prodej
d) osobní prodej, direct marketing, a ještě něco, co se tam nehodilo

3) Sekundární marketingový výzkum
a) není nutný - používá se vyjímečně
b) by měl následovat po primárním výzkumu
c) by měl předcházet primární výzkum
d) se týká informací o sekundární sféře národního hospodářství

4) Faktory, které nebereme v úvahu při odhadu chování spotřebitele( 2 body):
a) sociální,
b) kulturní,
c) biologické

5) Nepřímé distribuční cesty se používají při charakteru trhu (2 body)
a) spotřební
b) tam, kde je poptávka v rovnováze s nabídkou
c) čistý monopol
Hodnocení (0x):