Registrace | Přihlásit

Seminární práce: Zpracování informační strategie v podniku

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
1. Charakteristika podniku

1.1. Firma Šroubek s.r.o
Firma má již dlouholetou tradici na poli výroby strojírenského materiálu a výstavby konstrukcí. Společnost Šroubek s.r.o. je zaměřena na inženýrskou a obchodní činnost, montáže ocelových konstrukcí, montáže silničních a železničních mostů, montáže technologických zařízení, výrobu ocelových konstrukcí a pronájem montážních mechanismů se speciální divizí jeřábů a dopravy

Již koncem 90. let dostala firma svou první zakázku příprava a následný prodej hutního materiálu na stavbu v té době nově plánovaných obchodních domů Tesco. Kde se firma Šroubek s.r.o. zavedla pod dobrým jménem jak v kvalitní logistické práci tak i precizní přípravě materiálů.Proto jsme posléze byli osloveni i mnohými jinými firmami, abychom jim zpracovali naší nabídku. Materiál jsme dováželi jak na obchodní domy Tesco,tak i Carefour ,Hornbach atd..Od té doby se rozšířila výroba, rozšířili se sklady, zavedlo se částečně informačně technologické zázemí a v neposlední řadě se firma rozvětvila do satelitních měst kolem centrály. Společnost je organizačně rozdělena do 5 samostatně podnikatelských jednotek a geograficky je rozdělena do 3 základních lokalit, tj. Ostrava - centrála firmy a centrum montážních divizí,Havířov - výroba ocelových konstrukcí a Sviadnov - divize dopravy a centrální sklady.Jako informační systém byl využíván souborově orientovaný účetní systém na platformě DOS s nestrukturovaným sběrem dat. Hlavní částí byl technicky zastaralý subsystém účetnictví a fakturace s vedle provozovanou soustavu programů, vytvořených ve vlastní režii nebo na zakázku, pro řešení mezd, sledování zakázek, cestovních příkazů aj. Ve specializované projektové oblasti společnost využívala produktů Primavera a Superproject.
Hodnocení (0x):