Registrace | Přihlásit

Přednášky: Přednášky z předmětu Řízení obchodního provozu

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
Územní analýza

(1) Kupní potenciál lokality
- zájmová (nákupní) oblast = část prostředí, kde OJ (obchodní jednotka) působí a pro kterou zajišťuje nákupní podmínky
- kteří zákazníci přijdou, kolik, odkud, pro co, objem nákupu?
- zákon o ochraně osobních dat, category management

Akční rádius
- určující parametr zájmové oblasti
• maximální rozsah zájmové oblasti (akční rádius) je omezen přijatelnou docházkovou (dojezdovou) dostupností
• minimální rozsah je odvozen od potřebné rentability obchodní činnosti obchodní jednotky

Docházková vzdálenost (dosažitelnost)
- socioekonomická veličina dimenzovaná dopravními a ekonomickými podmínkami zákazníka
- diferencovaná podle sortimentu (retail management » stupně poptávky: denní 5-10 min, denní až týdenní 15-20 min pěšky, častá 20 - 30 min, občasná 40 - 60 min, exkluzivní 120 min MHD nebo auto)
Hodnocení (0x):