Registrace | Přihlásit

Poznámky: Týmová práce v manažmentu

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
TÝMOVÁ PRÁCE

tým: seskupení lidí, kteří se sdružili aby snáze dosáhli společného cíle.Přičemž schopnosti, dovednosti a zkušenosti všech členů na sebe vzájemně navazují.

týmová práce: společně vynakládané úsilí účelově sestavené skupiny lidí ke splnění přijatého úkolu.Pomocí týmové práce se úkoly plní snáz a rychleji, než by to dokázal organizovaný útvar nebo jednotlivec.

výhody a nevýhody týmové práce:
výhody: větší rozsah zkušeností a dovedností,vědomostí,výměna velkého množství názorů,nižší pravděpodobnost chyby, které může dopustit jednotlivec,vzájemná podpora a inspirace.
nevýhody: pomalejší rozhodování,větší nároky na čas členů,střety různorodých názorů a pohledů na věc,soupeření a vznik konfliktů

zavádění týmové práce:
pomocí 3 etap: 1etapa:
*definování úkolů,které v podniku budou řešeny týmovou prací
*stanovení cílů , kterých má být dosaženo,vč. určení odpovědnosti
*navržení vedoucích jednotlivých týmů a členy týmu
*vytvoření podmínek pro fungování týmu
Hodnocení (0x):