Registrace | Přihlásit

Prezentace: Prezentace z předmětu Mediální strategie

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
Marketingová komunikace
Firma má možnost výběru:
• Připraví si (integrovanou) komunikaci a následně hledá specializované experty pro každý komunikační nástroj.
• Tvoří komunikační plán a kontaktuje komunikační agenturu, aby plán zrealizovala.
• Pracuje s jednou integrovanou komunikační agenturou -strategický komunikační plán tvoří společně a agentura ho plně realizuje.
• Firma tvoří plán ve spolupráci s jednou (specializovanou) agenturou a ta si potom najímá specialisty na další nástroje komunikace.
Volbu ovlivňují:
• finance, velikost firmy, situace na trhu, náročnost stanovených cílů a další.

Marketingová komunikace
Externí firmy si můžeme vybírat
• z úzce specializovaných reklamních agentur,
- PR agentur,
- firem vytvářejících webové stránky a dalších,
• nebo firem nabízejících komplexní služby (full service).
• Některé znich se nazývají agentury, jiné poradenské firmy, rozdíly mezi nimi se však stírají.

Typy dodavatelů
• Agentury komplexní
- Marketingové agentury
- Reklamní agentrury (full service)
- Public relations agentury
• Kreativní shopy
• Mediální agentury
- Klasické mediální agentury
- Internetové mediální agentury
- Outdoor agentury

Produkční společnosti
• AV výrobci
• Fotografové
• Architekti, grafici
• Fotobanky, archivy, půjčovny
• Modelové agentury
• DTP studia
• Tiskárny
• Specializované produkční agentury
Hodnocení (0x):